Nieuws

Customer experience : Vlaamse Overheid en Edenred

Vlaamse Overheid en Edenred

De Vlaamse Overheid vertrouwt al 11 jaar op Edenredom extralegale voordelen te bieden aan meer dan 65.000 ambtenaren. Een uitdaging die Edenred vol enthousiasme heeft aangenomen, zoals het aankoopteam dat we hebben geïnterviewd benadrukt.

 In dit artikel ontdek je hoe Edenred het verschil maakt en de ervaring van de ambtenaren transformeert door waarde te creëren.

Waarom heeft u Edenred gekozen als partner voor het beheer van de extralegale voordelen voor ambtenaren van de Vlaamse overheid? Wat sprak u vooral aan in ons aanbod? 

Een raamovereenkomst voor maaltijdcheques en andere extralegale cheques die opengesteld wordt voor een divers en groot aantal entiteiten binnen de Vlaamse overheid, maar ook voor lokale besturen, vraagt een sterke coördinatie. Naast prijs, is de kwaliteit van de dienstverlening dan ook een belangrijk criterium dat werd beoordeeld.

Het sterke accountmanagement dat Edenred beschreef in zijn offerte was overtuigend. Het team beschikt over de nodige competenties en voorziet technische ondersteuning die een strakke opvolging mogelijk maakt. Bovendien zijn er korte communicatielijnen met elk teamlid wat de bereikbaarheid bevordert en bijdraagt tot een vlotte samenwerking.

Daarnaast voorziet Edenred de nodige ondersteuning voor HR-medewerkers en is er een uitgebreide helpdesk beschikbaar voor de begunstigden van de maaltijdcheques.

Kort samengevat, de maximale ondersteuning die wordt geboden waarvan de continuïteit en de kwaliteit verzekerd worden maken van Edenred een betrouwbare partner.

Aan welke specifieke eisen heeft Edenred voldaan om tegemoet te komen aan de behoeften van de Vlaamse overheid? 

Als Vlaamse overheid dragen we duurzaamheid en innovatie hoog in het vaandel. Dit speelt dan ook een rol in de beoordeling van een potentiële opdrachtnemer. Ook op dit vlak heeft Edenred duidelijke ambities. De verschillende initiatieven die Edenred reeds realiseerde of op de rol heeft staan, beantwoorden aan de verwachtingen die wij hebben van een opdrachtnemer en vormen een hefboom voor de realisatie van onze eigen doelstellingen.

Kunt u concrete voorbeelden geven van hoe Edenred heeft bijgedragen aan het verbeteren van de ervaring van de ambtenaren van de Vlaamse overheid? 

Edenred zet sterk in op communicatie naar de begunstigden van de maaltijdcheques, niet alleen via verschillende e-magazines, maar ook op social media. Op deze manier informeert zij de begunstigden maximaal van de voordelen die ze kunnen genieten.

De integratie van “in-app” payments op een uitgebreid aantal platformen, alsook de integratie met Payconiq, Apple Pay en Google Pay dragen bij aan een hedendaagse gebruikservaring voor de begunstigden. Dit wordt sterk geapprecieerd door de begunstigden.

 

Bij Edenred zijn we er trots op  dienstverlening van een onberispelijke kwaliteit te kunnen bieden en te voldoen aan de verwachtingen van veeleisende partners. Bedankt aan de Vlaamse Overheid voor het vertrouwen.
Voor meer informatie kan je
contact opnemen met ons team van 100% aan openbare dienstverlening gewijde experts.