Afspraak op de MyEdenred-app waar je al onze partners terugvindt.
Ga naar de appVoor de boekenliefhebber, een breed aanbod en deskundig advies.
Ga naar Standaard BoekhandelBoost je verkoop online met de Edenred-kaart! Aanvaard Edenred Maaltijd, Eco, Geschenk en Sport & Cultuur, afhankelijk van het type product. Compatibel met online winkels en platformen zoals Uber Eats, Deliveroo, enz.
Hier lees je in een notendop de vragen die andere gebruikers zich hebben gesteld.
Heb je nog andere vragen?
Je kunt het saldo van je elektronische cheques op verschillende manieren raadplegen:
Edenred biedt je de mogelijkheid om je Edenred Maaltijd, Edenred Eco en Edenred Consumptie die binnen 3 maanden na hun vervaldatum verlopen zijn, opnieuw te activeren voor een periode van 3 maanden. Bijvoorbeeld: een saldo van €100 aan Edenred maaltijdcheques is verlopen op 01/01/23, het is mogelijk om deze tot en met 31/03/23 te reactiveren voor een periode van 3 maanden. Let op: je kunt ze maar één keer reactiveren.
Om uit te vinden hoe je dit doet, ga je naar onze helppagina.
Je moet je kaart eerst activeren. Pas dan kun je ze gebruiken.
Mogelijk heeft je werkgever je kaart al in jouw plaats geactiveerd. Dat kun je nagaan op MyEdenred. Klik daarvoor op de knop ‘Mijn kaart beheren’.
Als het scherm ‘Mijn kaart activeren’ verschijnt, moet je je kaart zelf nog activeren. Geef daarvoor het nummer van je kaart en je rijksregisternummer in. Klik daarna op ‘Bevestigen’. Je kaart staat nu geregistreerd als ‘Geactiveerd’.
Verschijnt het scherm niet? Dan is je kaart al geactiveerd. Je kunt de status van je kaart steeds checken.
In geval van diefstal of verlies moet je je kaart onmiddellijk blokkeren. Ga daarvoor naar je Persoonlijke Webruimte op MyEdenred.be of bel naar het nummer 02/702.20.02. Opgelet: dit proces is onomkeerbaar en je kaart wordt onbruikbaar.
Afhankelijk van je statuut (werknemer of uitzendkracht) wordt er een nieuwe kaart aangemaakt en opgestuurd.
We verlengen de geldigheid van je elektronische cheques met tien werkdagen en je saldo wordt automatisch overgezet naar je nieuwe kaart.
Meer info vind je op onze <a href=”https://user.edenred.be/hc/nl/articles/213213285-Mijn-kaart-is-verloren-of-gestolen” rel=”noopener” target=”_blank”>helppagina</a>.