Nieuws

Automatische maandelijkse bestelling van maaltijdcheques

Automatisatie en efficiëntie zijn heel belangrijk als zelfstandig bedrijfsleider. Het spaart niet alleen tijd uit, maar ook centen.

Omdat we je willen helpen om die processen te vereenvoudigen, kan je vanaf nu automatische bestellingen van maaltijdcheques plaatsen. Super handig, snel en in lijn met jouw noden en die van je personeel.

Waarom bestellingen automatiseren?

  • Werklast voor administratief personeel verlaagt
  • Edenred-cheques worden stipt opgeladen op de Edenred-kaart
  • Tijd en kosten uitgespaard om te spenderen aan andere dringende taken
  • Lagere foutmarge

Hoe ga je te werk?

  • Je stelt een maandelijks terugkerende bestelling en betaling via domiciliëring in
  • Je specificeert de nominale waarde en de datum van de bestelling
  • 5 dagen voor de bestelling doorgaat, krijg je een melding toegestuurd

Je moet dus slechts één keer alles invoeren, nadien verloopt alles volautomatisch volgens het aantal werkdagen per maand en voor alle betrokken accounts. Wil je iets wijzigen of wil je de bestelling annuleren? Dat kan tot de dag van de automatische bestelling. Super handig dus!

! Opgelet !

Automatische bestellingen zijn enkel mogelijk bij het online activeren van betalingen per domiciliëring.

Het gemak van domiciliëring

In slechts enkele stappen kan je de betaling van je bestellingen automatisch laten doorgaan. Je hoeft enkel de automatische domiciliëring te activeren onder het tabblad ”Mijn betalingsgegevens”.

Zo hou je je personeel tevreden en ben jij helemaal gerust.

 

Afspraak op MyEdenred, onder ‘Mijn betaalmiddelen’ en ‘Automatische bestellingen’.

Aan jou om te spelen!